Clasificación dos postes de luz de sinal

Os postes de sinalización, como o propio nome indica, fan referencia á instalación de postes de semáforo.Para que os principiantes teñan unha comprensión intuitiva dos postes de luz de sinal, hoxe aprenderei os conceptos básicos dos postes de luz de sinal contigo.Aprenderemos de varios diferentes.Analiza dende o aspecto.
A partir da función, pódese dividir en: poste de luz de sinal de vehículos de motor, poste de luz de sinal de vehículos non motorizados, poste de luz de sinal de peóns.

A partir da estrutura do produto, pódese dividir en: poste de luz de sinal tipo columna, tipo cantileverposte de luz de sinal, poste de luz de sinal tipo pórtico, poste de luz de sinal integrado.

Pódese dividir en: poste de luz de sinal de pirámide octogonal, poste de luz de sinal de pirámide octogonal plana, poste de luz de sinal cónico, poste de luz de sinal de tubo cadrado de igual diámetro, poste de luz de sinal de tubo cadrado rectangular, poste de luz de sinal de tubo redondo de igual diámetro.

Desde a aparencia, pódese dividir en: poste de luz de sinal en voladizo en forma de L, poste de luz de sinal de cantilever en forma de T, poste de luz de sinal de cantilever en forma de F, poste de luz de sinal de marco, poste de luz de sinal de cantilever con forma especial.

Podes combinar os postes de luz de sinal que ves na túa vida diaria, poñerte en contacto e observar máis, e dominar rapidamente algúns coñecementos básicos sobrepostes de luz de sinal.


Hora de publicación: Xaneiro-03-2023